Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met PostNL en DHL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen, zowel in Nederland als in België.
De levertijd van bestellingen naar alle andere landen is afhankelijk van het land van bestemming en dus variabel.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Track and trace code
Zodra uw bestelling door ons is verzonden, ontvangt u een mail met daarin een track and trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Op de website van onze verzendpartners PostNL en DHL kunt u met de track and trace code uw pakket volgen. Voor buitenlandse zendingen kunt u het pakket volgen via PostNL International en DHL International.
Nalevering
We doen ons best uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.
Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, kunt u dat zien in uw winkelmandje en in de mail die u ontvangt als u de bestelling geplaatst heeft. Het artikel dat nageleverd wordt, staat in de kleur oranje vermeld.
Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. U ontvangt hiervan een mail. Ook kunt u de status van uw (na)bestelling bekijken in ‘Mijn account’. Uiteraard betaalt u geen extra verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.
Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op via de mail [email protected] of bel +31 (0)85 902 8001. Wij helpen u graag!