Morgen in huisVoor 17.00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzendingGratis verzending vanaf 30,-
Menu
Thuiswinkel Waarborgfonds

Veel gestelde vragen: over beenmode online kopen

Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig aan Beenmode gesteld worden. Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar klantenservice@beenmode.nl.

Bestelling

Hoelang duurt het voordat de bestelling wordt verstuurd?
Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Indien u op werkdagen voor 17.00 uur besteld, wordt uw bestelling nog diezelfde werkdag ingepakt en aangeboden aan Post NL (levering binnen 24 uur).  
Indien u bij Beenmode.nl bestel op zaterdag, zondag of een feestdag, wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag aangeboden aan PostNL.

Zodra uw bestelling is overgedragen aan Post NL krijgt u hiervan een melding. 
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De meeste artikelen zijn bij Beenmode.nl op voorraad. 
 
Het streven van Beenmode.nl is om artikelen die direct leverbaar zijn en op werkdagen zijn besteld voor 17.00 uur, de volgende dag te laten bezorgen, in België en Nederland. Indien u bij Beenmode.nl bestelt op zaterdag, zondag of een feestdag, wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag aangeboden aan PostNL.
 
Beenmode.nl maakt daarbij gebruik van de toezeggingen en diensten van PostNL (levering binnen 24 uur). Beenmode.nl kan echter niet aansprakelijk gehouden worden voor de levertijden van de postbedrijven.
 
Voor artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel. Mocht u vragen hebben, kunt gerust mailen naar info@beenmode.nl of bellen met het nummer +31 411 624747. Wij helpen u graag verder!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Uw bestelling wordt door Beenmode.nl via envelop post zonder verzendkosten via Post NL verstuurd. Voor deze verzendmethode bestaat geen Track&Trace-systeem. Wel kunt u altijd in uw eigen account volgen wat de status van uw bestelling is. 
 
Bestellingen van groot formaat en/of boven de €100,- verzenden wij via PostNL pakketservice met Track&Trace. U ontvangt van ons per mail een Track&Trace-nummer, zodat u zelf uw bestelling kan volgen. 
Ontvang ik na het plaatsen van een bestelling een bevestiging?
Wanneer uw bestelling is afgerond, ontvangt u van ons via e-mail een bevestiging van de zojuist geplaatste bestelling. Mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan tijdens het bestelproces kunt u altijd contact opnemen met ons op via e-mail info@beenmode.nl of telefonisch op +31 411 624747. 

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Beenmode.nl betaalt u boven de € 30,- geen verzendkosten. Mocht uw bestelling onder dit bedrag vallen, bedragen de verzendkosten €2,95 per bestelling.

Algemeen

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken gaat u naar Registreren bovenaan de pagina of onderaan op de homepage onder het kopje bij 'Mijn Beenmode'. Daarna kunt u uw gegevens invullen. Zodra u op 'Registeren' heeft geklikt wordt uw account aangemaakt.
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Wij zijn altijd bereikbaar via ons e-mailadres: info@beenmode.nl. Mocht u telefonisch contact met ons op willen nemen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur op +31 411 624747. Via dit nummer zijn onze medewerkers beschikbaar voor persoonlijk advies of verdere vragen.
Hoe kan ik het beste een artikel zoeken in de webshop?
Om het artikel te vinden waarnaar u op zoek bent kunt u proberen om enkele woorden van de omschrijving in de zoekbalk te typen of maak gebruik van de verfijnde zoekselectie. Mocht u het artikel niet niet kunnen vinden, mail even naar info@beenmode.nl of bel ons gerust even op het nummer +31 411 624747 en u krijgt een medewerker aan de lijn. Wij helpen u graag verder!
Wat zijn de verzendkosten?

Bij Beenmode.nl betaald u boven de € 30,- geen verzendkosten. Mocht u bestelling onder dit bedrag vallen dan bedragen de verzendkosten €2,95 per bestelling.

Waar kan ik zien welke maat ik nodig heb?
Bij alle artikelen waar nodig, hebben wij een maatlabel toegevoegd, op basis waarvan kunt bepalen welke maat u nodig heeft. Deze kunt u vinden op de pagina van het artikel, rechts van waar u de maat selecteert. Per merk, maar ook per artikel vindt u het juiste maatlabel. Wanneer een artikel in schoenmaten wordt aangegeven, vindt u uiteraard geen maatlabel. 

Wij helpen u graag verder met vragen over uw maat. U kunt voor persoonlijk advies altijd bellen naar +31 411 624747. Beenmode.nl is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur.
Kan ik bestellen als gast of moet ik een account aanmaken?
Bij Beenmode.nl hoeft u niet per se geregistreerd te zijn om een bestelling te kunnen plaatsen. Bestellen als gast doet u door, na het product toegevoegd te hebben aan uw winkelmand, de bestelling voort te zetten door onderaan bij stap 1 de optie voor 'bestellen zonder account' te kiezen. 
 
Klanten die zich registreren en voor de eerste keer bij ons bestellen, ontvangen een e-mailbericht met de ingevoerde persoonlijke inlog-gegevens voor Beenmode.nl. Bestellen bij ons wordt daardoor nog gemakkelijker. 
Is er sprake van een minimale bestelwaarde?

Wij willen hoe dan ook voor u klaar kunnen staan. Daarom mag u uiteraard altijd een bestelling plaatsen. Het orderbedrag speelt hierin geen rol. Beenmode.nl kent voor u geen minimale bestelgrootte.

 

Bij bestellingen vanaf € 30,- zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt voor zowel bestellingen vanuit Nederland als vanuit België. Bij bestellingen onder de € 30,- rekenen wij € 2,95 verzendkosten.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u niet tevreden bent over een door uw gekocht artikel, gaat Beenmode.nl dit samen met u oplossen! Een artikel kan eenvoudig worden geruild voor een andere maat, een andere kleur en/of een ander artikel. Beenmode.nl hanteert geen omslachtige ruilprocedure.

 

U kunt de door u gekochte artikelen ruilen conform onderstaande ruil-voorwaarden:

  • Het artikel kan geruild worden binnen 14 dagen na afleverdatum.
  • Dit artikel behoort in de originele staat, niet gedragen en niet gewassen te zijn.(begrijpelijkerwijs kan Beenmode.nl, vanuit hygiënisch oogpunt, geen geopende verpakkingen retour accepteren). Retouren kunnen wij alleen accepteren als de verpakkingen verzegeld zijn en de verzegeling niet is verbroken. 

Eenvoudig doorloopt u de volgende 3 stappen om te kunnen ruilen:

  1. Stuur vooraf een mail naar info@beenmode.nl met als onderwerp: 'ruilen' en het 'factuurnummer'. Tevens vermeldt u in deze mail het betreffende artikelnummer en de reden van ruilen.
  2. U stuurt uw retourzending bij voorkeur terug in de originele doos/envelop van Beenmode.nl
  3. Uw retourzending graag sturen naar onderstaand adres:

Beenmode.nl
Driehoeven 16
5076 BB Haaren 


Het eventuele door u geruilde artikel(en) ontvangt u van Beenmode.nl binnen 2 werkdagen retour. Hiervoor betaalt u geen verzendkosten. 


Wilt u een artikel(en) ruilen door een tekortkoming van Beenmode.nl, dan betalen wij u de eventueel door ons berekende verzendkosten van de eerste zending zo snel als mogelijk en uiterlijk binnen 5 kalenderdagen aan u terug.

Heeft u nog vragen over de ruilprocedure van Beenmode.nl? Neemt u dan gerust contact met ons op via info@beenmode.nl. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer: +31 411 624 747 op maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur.

Binnen welke termijn kan ik mijn artikelen retourneren?
De klanten van Beenmode.nl krijgen van ons de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de bestelling te retourneren. Om van deze mogelijkheid gebruik te maken zouden wij het fijn vinden als u even contact met ons opneemt via info@beenmode.nl of telefonisch via +31 411 624747.
 
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina 'Ruilen en Retourneren'
Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

Nadat u ons op de hoogte hebt gebracht van het retourneren van de aankoop krijgt u zo snel als mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, al het geld dat u heeft betaald om het product geleverd te krijgen keurig teruggestort ! Daarbij zijn alleen de kosten voor het retour zenden voor u als consument, Beenmode.nl streeft erna hiermee zijn hoge kwaliteit in service en levering te behouden.

Bij Beenmode.nl
Beenmode.nl
9,4
3805 beoordelingen
Thuiswinkel Waarborgfonds
Betaalmogelijkheden
Social Media
Beveiligde SSL Verbinding