Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over ons en onze artikelen. Wij doen dan ook ons uiterste best om een perfect artikel te leveren met de daarbij behorende service.
Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een geleverd artikel, de afhandeling van een aankoop via onze website, of kunt u het gevoel hebben niet naar behoren te zijn behandeld door een van onze medewerkers. U kunt dit te allen tijde kenbaar maken door een mail te sturen naar: [email protected].
Wij zullen uw klacht binnen 24 uur beantwoorden. Indien wij niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u daarvan op de hoogte brengen. Samen met u zullen wij een passende oplossing zoeken voor het probleem. Om de afhandeling van de klacht op een prettige manier te laten verlopen is het wenselijk dat u onze procedure opvolgt.
Het spreekt uiteraard voor zich dat de producten volgens voorschriften zijn gedragen en gewassen. Indien dit niet is gebeurd wordt de klacht ongegrond verklaard.
Wij gaan er vanuit dat wij er met u als gewaardeerde klant altijd uitkomen. Mocht dit in een uiterste geval niet zo zijn, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl.